Atenție! Acesta este noul Cod CAEN Rev.3 (intrat în vigoare de la 1 Ianuarie 2025). Pentru a consulta vechiul Cod CAEN Rev. 2, vă rugăm accesați https://rev2.coduricaen.ro.
Cauta

COD CAEN 8220 (Rev. 3)

Activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center)

Aceasta clasa include activitati ale:
- centrelor de intermediere telefonica directionate catre interior, care raspund la apelurile clientilor folosind operatori umani, distributia automata a apelurilor, telefonie integrata prin computer, sisteme de raspuns interactive sau metode similare de a primi comenzi, de a oferi informatii asupra produselor, de a trata solicitarile de asistenta ale clientilor sau de a prelua reclamatiile clientilor
- centrelor de intermediere telefonica directionate catre exterior, care folosesc metode similare pentru a vinde bunuri sau servicii unor clienti potentiali, pentru a întreprinde studii de cercetare a pietei sau sondaje de opinie publica si activitati similare pentru clienti

Corespondență CAEN REV. 2
Codul CAEN 8220 Rev. 3 conține cel puțin aceleași activități din codul vechi CAEN 8220 Rev. 2.