Utilizezi frecvent acest website? Ajută-ne să-l imbunătățim!

Cod CAEN 8220 Activitati ale centrelor de intermediere telefonica (call center)

Această clasă include:

Aceasta clasa include activitati ale:
- centrelor de intermediere telefonica directionate catre interior, care raspund la apelurile clientilor folosind operatori umani, distributia automata a apelurilor, telefonie integrata prin computer, sisteme de raspuns interactive sau metode similare de a primi comenzi, de a oferi informatii asupra produselor, de a trata solicitarile de asistenta ale clientilor sau de a prelua reclamatiile clientilor
- centrelor de intermediere telefonica directionate catre exterior, care folosesc metode similare pentru a vinde bunuri sau servicii unor clienti potentiali, pentru a întreprinde studii de cercetare a pietei sau sondaje de opinie publica si activitati similare pentru clienti

Statistici cod CAEN 8220

452 companii

Total număr de companii (S.R.L. / S.A.) care au ca obiect de activitate acest cod CAEN

21 092 salariați

Total număr de salariați care lucrează în acest cod CAEN

2 369 804 353 RON cifră de afaceri

Suma cifrelor de afaceri ale tuturor companiilor care activează în acest cod CAEN

212 181 386 RON profit

Suma profiturilor tuturor companiilor care activează în acest cod CAEN

Vezi topul codurilor CAEN

Top 5 companii cod CAEN 8220

Companie Salariați Cifră de afaceri [RON] Profit [RON] Cota de piață
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA 3 027 314 476 893 34 532 623 13%
CALLPOINT NEW EUROPE SRL 1 240 188 125 299 19 667 087 8%
SYKES ENTERPRISES EASTERN EUROPE SRL 1 734 168 723 507 21 350 684 7%
S.C. MSE-MAJOREL STRATEGY&EXPERTISE S.R.L 1 236 146 227 076 10 753 059 6%
WEBHELP ROMANIA SRL 1 394 126 484 237 5 738 767 5%
Vezi topul companiilor